Ο Κωνσταντίνος Σκορδούλης είναι καθηγητής Επιστημολογίας και Διδακτικής Μεθοδολογίας της Φυσικής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε Φυσικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο του Kent στο Canterbury (UK), και έχει εργαστεί ως επισκέπτης ερευνητής στα πανεπιστήμια της Οξφόρδης (UK), του Groningen (Ολλανδία) καθώς και στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο του Rudolstadt στην Jena (Γερμανία) ως υπότροφος των οργανισμών DAAD και NWΟ. Εργάστηκε στο Ινστιτούτο Θεωρητικής και Φυσικής Χημείας του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (1984-87) και στο Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (1989-2000). Από το 2001, διδάσκει Επιστημολογία Φυσικών Επιστημών και Φυσικές Επιστήμες στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών και είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Διδακτικής & Επιστημολογίας Φυσικών Επιστημών και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του ιδίου τμήματος στο οποίο έχει διατελέσει Πρόεδρος (2014-16).
Είναι μέλος της ΕΔΕ του Διαπανεπιστημιακού ΜΠΣ «Διεπιστημονική Προσέγγιση της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών – STEM στην Εκπαίδευση», Επιστημονικός Υπεύθυνος του Επιμορφωτικού Σεμιναρίου (420 ώρες – 8 μήνες) του ΚΕΔΙΒΙΜ - ΕΚΠΑ: «Εκπαίδευση STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική» και Διευθυντής του ΜΠΣ: «Διδακτική και Δημόσια Κατανόηση των Φυσικών Επιστημών και των Ψηφιακών Τεχνολογιών». Από το 2008, είναι Συντονιστής της Θεματικής Ενότητας: «Φυσικές Επιστήμες: Ιστορία, Επιστημολογία και Διδακτική Μεθοδολογία» και από το 2016 είναι Διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Μεταπτυχιακή Εκπαίδευση Καθηγητών Φυσικών Επιστημών – ΚΦΕ» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Από το 2014 είναι Επισκέπτης Ερευνητής και Επιβλέπων Καθηγητής (External Researcher & Supervisor) στο Τμήμα Εκπαίδευσης του Anglia Ruskin University (UK).
Είναι Τακτικό Μέλος της International Academy of History of Science, ενώ έχει διατελέσει Μέλος του Συμβουλίου της European Society for the History of Science και της Επιτροπής Εκπαίδευσης της International Union of History and Philosophy of Science. Είναι επίσης μέλος των Συντακτικών Επιτροπών των περιοδικών International Journal of Interdisciplinary Social Sciences (CG Publishers), Journal of Critical Education Policy Studies (IEPS) και Almagest: International Journal for the History of Scientific Ideas (Brepols Publishers, Belgium). Η ερευνητική του δραστηριότητα εστιάζεται στα επιστημολογικά προβλήματα της διδασκαλίας των θεωριών της σύγχρονης φυσικής καθώς και στις σχέσεις Επιστήμης, Τεχνολογίας και Κοινωνίας (STS/STEAM).
Ο Κωνσταντίνος Σκορδούλης είναι μέλος της επιστημονικής επιτροπής που συγκρότησε ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ), (https://edu.ellak.gr/epistimoniki-epitropi-steam/) με στόχο την προώθηση του STEAM και της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής μέσω Ανοικτών Τεχνολογιών και Ανοιχτού Λογισμικού στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το έργο της επιστημονικής επιτροπής είναι να συμβάλλει στην οριοθέτηση της επιστημολογίας του STEAM στην εκπαιδευτική κοινότητα μέσω δράσεων και δημοσιεύσεων, τον συντονισμό καθώς και τη διαμόρφωση υλικού διδακτικών σεμιναρίων STEAM για εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στο https://scientix.ellak.gr/, στο https://robotics.ellak.gr/, στο https://edu.ellak.gr/mitroo_ekpedeftikon/ καθώς και σε άλλες αντίστοιχες δράσεις.Στόχος της επιστημονικής επιτροπής είναι να λειτουργήσει ως γέφυρα γνώσης για να καλύψει το χάσμα μεταξύ των ψηφιακών εφαρμογών/εργαλείων που έχουν αναπτυχθεί και χρησιμοποιούνται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σε σχέση με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την ενίσχυση του STEAM μέσω διδακτικών σεναρίων.