Αγαπητές και αγαπητοί καλό μήνα, Η καινούρια χρονιά ξεκίνησε δυναμικά, ενώ λήγει το χειμερινό εξάμηνο. Μοιραζόμαστε μαζί σας, λοιπόν, τα πιο ενδιαφέροντα: 1. Και το κοπή τη πίτα μας κάναμε... Και τις παρουσιάσεις μας για το μάθημα κάναμε... Είχαμε πρόγραμμα ❗️ Οι δευτεροετείς φοιτήτριες/τές του ΠΜΣ "Διδακτική & Δημόσια Κατανόηση Φυσικών…